Günübirlik Eskişehir Turu Kültür Turları

GÜNÜBİRLİK ESKİŞEHİR TURU

Siz değerli misafirlerimizi saat 00:00’da belirlenen duraklardan alarak yolculuğumuza başlıyoruz.

Keyifle geçen yolculuğun ardından yaşanılası bir şehir olan Afyon’a ulaşıyoruz. Sabah kahvaltımızı İstiklal Tesislerinde alıyoruz . (açık büfe)

İlk durağımız Eskişehir'in ilk yerleşim yerini oluşturan Osmanlı Dönemi' den kalma tarihi evlerin bulunduğu, Evliya Çelebi’nin Seyahatnamesinde de adından büyük bir övgü ile söz edilen meşhur Odunpazarı`ı gezmeye başlıyoruz. Odun pazarı ve onun eşsiz evleri, sizleri görsel ve kültürel bir şölen sunacak.

Her medeniyetten izler taşıyan, sakin, keyifli ve huzur dolu Eskişehir’de turumuza, Yılmaz Büyükerşen'in Eskişehir'e kazandırdığı modernliği ile görenleri kendine hayran bırakan Balmumu Heykel Müzesi’ni ziyaretle devam ediyoruz. Kentpark ziyaretimizi gerçekleştiriyoruz ve doğanın tadını çıkararak hem yürüyüş için hem de fotoğraf için serbest zaman veriyoruz.

Kentpark ziyaretimiz sonrası, öğle yemeğimiz için (Ekstra) Eskişehir’in vazgeçilmez lezzeti meşhur Çibörek’in tadına bakmak için serbest zaman veriyoruz.

Yemek sonrası  , Sazova Bilim Parkı ziyaretimizi gerçekleştiriyoruz . Burada Nostaljik Trenden, Korsan Gemisine, Masal Şatosuna, Su Altı Dünyasından Bilim Deney Merkezine, Miniatürkten Nasreddin Hocaya bir yolculuk için serbest zaman veriyoruz. Saz ova Bilim parkındaki gezimiz sonrası, tarihi, dokusu, yeşilliği, yaratıcılıkla kendine hayran bırakan Eskişehir’den ayrılarak, Antalya’ya doğru hareket ediyoruz. Gerekli molalarımız sonrasında gece saatlerinde Antalya ‘ya varıyor ve siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalarda bırakarak vedalaşıyoruz.

BÖLGE ÇIKIŞ SAATLERİ FARKLILIK GÖSTEREBİLİR.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

• ARAÇ
  • REHBER
  • SEYAHAT SİGORTASI
  • ARAÇ İÇİ SU İKRAMLARI

FİYATA DAHİL OLMAYANLAR HİZMETLER

• 1.GÜN SABAH KAHVALTISI
  • DÖNÜŞ AKŞAM YEMEĞİ

TUR FİYATLARI

Başvuru Formu

Önemli Bilgiler!

* Grup Talep formunu doldururken iletişim bilgilerinizin, doğru ve güncel olduğuna dikkat edin.

* Kişi sayısını ve tur zamanını kesin bir bilgi ile iletiniz.

* Belirtmek istediğiniz hususları lütfen mesajınız kısmından yazınız.

* Dilerseniz bize, 0850 302 25 07 telefon numarasından ulaşabilirsiniz.

Bu otel için daha önce yorum girilmedi. Yorum bırakarak başka kullanıcıların otel hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayabilirsiniz.